http://broukservis.cz/
 
Rychlé vyhledávání

Google +
Facebook
Sdílet

Navigace: BROUKSERVIS JMK -> Porsche 356/911/912 -> Motorové díly (Engine parts)

Hrdlo oleje Alu/EMPI box - Typ 1 motor (1960 »)

 
  • Výrobce: EMPI 
     
  • Kód produktu:17-2941
     
  • Dostupnost:skladem
     
  • Záruka:24 měs.
     
  • Cena bez DPH:2 162,81 Kč
     
  • Cena s DPH 21%:2 617,00 Kč
     
  •  
     
Hrdlo oleje Alu/EMPI box - Typ 1 motor (1960 »)
Hrdlo oleje Alu/EMPI box - Typ 1 motor (1960 »)
Hrdlo oleje Alu/EMPI box - Typ 1 motor (1960 »)
Hrdlo oleje Alu/EMPI box - Typ 1 motor (1960 »)
 
 
Hrdlo plnícího otvoru oleje EMPI performance v leštěném hliníku kit.

- žebrovaný box pro dokonalé chlazení
- lze zapojit odvzdušnění vík ventilů a klikové skříně
- bezproblémové nalévání oleje
- řeší místo v motorovém prostoru
- olejová hadice přepadu (délka 2.5 m)
- klíč pro dutý šroub # 7003

Crankcase Ventilation tower kit.

Motors with more power without proper crankcase ventilation suffer from oil leaks in the strangest places like along seals, oil cap and all possible openings and seals. Due to the much more quickly to and fro movements in the crankcase, there is a higher pressure buildup than a standard engine. Even with an original engine too high crankcase pressure occur, if this is the case you have to replace piston rings. Porsche had the problem of increased crankcase pressure even at the 356 and the 912 engines, hence between the alternator support bracket and cap a ventilation system is installed, which causes the engine to breathe either be pressure can lose. Based on Porsche crankcase ventilation tower was further developed and therefore seems more upon what can be found on the Porsche engines. Made of aluminum and equipped with four vent connections two of which are connected to the valve covers and the other two for the air filters. For engines which are not equipped with two carburetors use the supplied blanking plug for connection to close. The tower is designed to fill oil poses no obstacle, simultaneously splashing oil is blocked and the crankcase pressure is discharged through an internal filter. The tower is mounted with the bundled oil inlet nut with gasket directly on the alternator bracket.

T.1 engines r.v. 8/60 » (1.2 - 1.6 race)

In stock: Sklad: 1 
 
Hrdlo oleje Alu/EMPI box - Typ 1 motor (1960 ») 
Hrdlo oleje Alu/EMPI box - Typ 1 motor (1960 ») 
Hrdlo oleje Alu/EMPI box - Typ 1 motor (1960 ») 
 
 
 
Máte nějaký dotaz na toto zboží? Neváhejte a zeptejte se nás.
*
 
 
*

Znovu vygenerovat
Kontrolni kod
 
 
 

 


Přihlásit


Zapomněli jste heslo?
Zadejte Váš e-mail a přihlašovací údaje Vám budou zaslány na Vaši e-mailovou adresu zadanou při registraci.


Košík je prázdný