Kategorie produktů   

Sledujte nás také na našem Facebooku, Instagramu nebo na YouTube. Děkujeme za vaší přízeň.

Převodovka 8:35 (4.375) repase - Typ 1/14 IRS (1970 » 80)

  • Výrobce: RANCHO 
     
  • Kód produktu:501498
     
  • Dostupnost: u dodavatele
     
  • Záruka:24 měs.
     
  • Cena bez DPH:29 219,83 Kč / bal
     
  • Cena s DPH 21%:35 356,00 Kč
     
  •  bal 
     
    Převodovka 8:35 (4.375) repase - Typ 1/14 IRS (1970 » 80)
    Převodovka 8:35 (4.375) repase - Typ 1/14 IRS (1970 » 80)
    Převodovka 8:35 (4.375) repase - Typ 1/14 IRS (1970 » 80)
     
     
    Převodovka repasovaná 8:35 repase (4.375) stejnoběžný kloub.

    Řešení na klíč je plně repasovaná převodovka 8:35 a 8:33 (4.375) diferenciál nebo 8:31 (388) diferenciál. Tento typ diferenciálu je velmi vyhledávaný pro kohokoli, kdo má postavený motor 1600cc, nebo vyšší obsah. Vzhledem k poměru, který je delší, je dosahována vyšší maximální rychlost. Všechny repasované převodovky jsou dodávány bez upevňovacích silentbloků, spojkového ložiska a oleje (převody plně synchronizovány). Pokud máte Brouka do r.v. 7/60 je rovněž možné převodovku namontovat s převodním adaptérem. Převody jsou vybavena speciálním kolečkem, která zajišťují synchronizaci a přenos síly na ozubená kola převodovky. Veškerá ozubená kola jsou repasovaná speciální metodou.
     
    Gearbox overhauled 8:35 (4.375).
     
    Reconditioned gearboxes, the gearbox does not last forever, it can wear out over time making it difficult or disable various parts noise occurs while driving. You can pick up the gearbox open and remedy the evil, but this is often not a simple task. A turnkey solution is a fully reconditioned gearbox fitted with 8:33 (4.375) differential or you choose a container with an 8:31 (388) differential, the latter was fitted by Volkswagen for the versions that come with a 1600 cc engine were equipped. This type of differential is highly sought after by anyone who has subsequently built. A 1600 cc or a heavier engine Because of this ratio are all gears longer so that a higher top speed is achieved. The speed is lower than before at a certain speed, less engine noise in the interior entails. If one now 1200, 1300 or 1500 cc engine is also fitted then you can without difficulty an 8:31 (388) gearbox mount, keep in mind that the traction will be a lot less and you have to go up more honors the desired speed is reached .. All reconditioned gearboxes are supplied exclusively suspension rubbers, thrust bearing and oil. All transmissions are fully synchronized. If you have a car t / m the year 7/1960 also it is possible to mount it take then the conversion adapter (see options) extra. revision note: The gears of various gears are equipped with an extra cog that provide synchronization and power transmission from the gear to turn. In many reconditioned gearboxes are some teeth missing in these sprockets while the original is not the case. This adjustment, however, deliberately done to avoid it. Switching problems The sprockets are original performed with thin and thick teeth on a wreath. Only the thicker teeth are taxed and are subject to wear. When these teeth are too worn, the container will have a tendency to jump out of gear, or will be able to. No longer smoothly switched to the acceleration To prevent this, the thicker teeth are removed during the overhaul, leaving the rest of the thinner, can still take over. Like new teeth these tasks This only happens when these teeth have worn that can be said to have a gearbox life smoothly go there yet. Not guaranteed New sprockets mount is not an option because they are simply not getting. The "new" transmission is not weaker than the original, because the number of thicker teeth always equal or lower than the number of teeth thinner. This method is used by many remanufacturers and is now an accepted way to solve this problem.
     
    T.1 1302-1303 IRS r.v. 7/70 » 1/80
    T.14 IRS r.v. 8/70 » 7/74

    In stock: Sklad: 0 
     
    Převodovka 8:35 (4.375) repase - Typ 1/14 IRS (1970 » 80) 
    Převodovka 8:35 (4.375) repase - Typ 1/14 IRS (1970 » 80) 
     
     
    • Kloub poloosy IRS/kit - Typ 1/3/14/Golf/Jetta (1970 » 83)

      Kloub poloosy IRS/kit - Typ 1/3/14/Golf/Jetta...

      Cena 757,00 Kč   bez DPH 625,62 Kč   
      Stejnoběžný kloub zadní poloosy Ø 90 mm + mazací tuk a šrouby kit. CV joint
       
      bal
      Cena 757,00 Kč   bez DPH 625,62 Kč   
    • Kloub poloosy IRS/wo kit - Typ 1/3/14 (1970 »)

      Kloub poloosy IRS/wo kit - Typ 1/3/14 (1970 »)

      Cena 646,00 Kč   bez DPH 533,88 Kč   
      Stejnoběžný kloub zadní poloosy Ø 90 mm kit. CV joint rear Ø 90 mm
       
      bal
      Sleva -10.028% 
      Cena 646,00 Kč   bez DPH 533,88 Kč   
    • Kroužky poloosy vymezovací/chromoly - T.1 1302/03 (1970 » 80)

      Kroužky poloosy vymezovací/chromoly - T.1...

      Cena 836,00 Kč   bez DPH 690,91 Kč   
      Vymezovací kroužky zadní poloosy IRS chromoly 6ks. Kvalitní materiál s dlouhou&n
       
      bal
      Sleva -46.03% 
      Cena 836,00 Kč   bez DPH 690,91 Kč   
    • Ložisko spojky - Typ 1/2/3/14/181/Porsche 924 (1970 »)

      Ložisko spojky - Typ 1/2/3/14/181/Porsche 924...

      Cena 293,00 Kč   bez DPH 242,15 Kč   
        Ložisko spojky (B-jakost). Clutch release bearing (B-quality).
       
      bal
      Cena 293,00 Kč   bez DPH 242,15 Kč   
    • Ložisko spojky/HD - Typ 1/2/3/14/181/Porsche 924 (1970 »)

      Ložisko spojky/HD - Typ 1/2/3/14/181/Porsche...

      Cena 424,00 Kč   bez DPH 350,41 Kč   
      Ložisko spojky pro vysokou zétěž. HD clutch release bearing. T.1/14 r.v. 8/70 » T.1 1200 (ch 112 2670 583) M
       
      bal
      Cena 424,00 Kč   bez DPH 350,41 Kč   
    • Ložisko spojky/OE - Typ 1/2/3/14/181/Porsche 924 (1970 »)

      Ložisko spojky/OE - Typ 1/2/3/14/181/Porsche...

      Cena 987,00 Kč   bez DPH 815,70 Kč   
      Ložisko spojky (A-kvalita). Clutch release bearing (A-quality). T.1/14 r.v. 8
       
      bal
      Cena 987,00 Kč   bez DPH 815,70 Kč   
    • Poloosa zadní/komplet L/P - Typ 1/3/14 (IRS)

      Poloosa zadní/komplet L/P - Typ 1/3/14 (IRS)

      Cena 2 797,00 Kč   bez DPH 2 311,57 Kč   
      Kompletní zadní poloosa levo/pravá 1ks. Kompletně smontována poloosa vá
       
      bal
      Cena 2 797,00 Kč   bez DPH 2 311,57 Kč   
    • Pouzdro ložiska spojky/vedení - Typ 1/2/3/14/181 (1970 »)

      Pouzdro ložiska spojky/vedení - Typ...

      Cena 146,00 Kč   bez DPH 120,66 Kč   
      Pouzdro vedení ložiska spojky. Sleeve for clutch release bearing. T.1 r.v. 4/72 » (1.2) T.1/3/14/181 r.v. 8/70 » (1.3 - 1.6)
       
      bal
      Sleva -24.743% 
      Cena 146,00 Kč   bez DPH 120,66 Kč   
    • Převodovka 8:31 (3.875) repase - Typ 1/14 IRS (1970 » 80)

      Převodovka 8:31 (3.875) repase - Typ 1/14 IRS...

      Cena 61 782,00 Kč   bez DPH 51 059,50 Kč   
      Převodovka 8:31 (3.875) repase. <
       
      bal
      Cena 61 782,00 Kč   bez DPH 51 059,50 Kč   
    • Převodovka 8:33 (4.125) repase - Typ 1/14 IRS (1970 »)

      Převodovka 8:33 (4.125) repase - Typ 1/14 IRS...

      Cena 44 325,00 Kč   bez DPH 36 632,23 Kč   
       
      bal
      Cena 44 325,00 Kč   bez DPH 36 632,23 Kč   
    • Startér motoru HD/12V - Typ 1/3 motory (1966 » 03)

      Startér motoru HD/12V - Typ 1/3 motory (1966...

      Cena 3 695,00 Kč   bez DPH 3 053,72 Kč   
        Startér motoru pro vysokou zátěž 12 Volt 1.4kW (Std 0.7kW).
       
      bal
      Cena 3 695,00 Kč   bez DPH 3 053,72 Kč   
    • Startér motoru chrom/12V - Typ 1/2/3/14/181 (1966 » 03)

      Startér motoru chrom/12V - Typ 1/2/3/14/181...

      Cena 4 387,00 Kč   bez DPH 3 625,62 Kč   
      Startér motoru v chromu 12 Volt 1.4 kW vysoká zátěž. Průměr výstupní hřídele 11.0 mm. Starter
       
      bal
      Cena 4 387,00 Kč   bez DPH 3 625,62 Kč   
     
     
    Máte nějaký dotaz na tento produkt? Neváhejte a zeptejte se nás.
    *
     
     
    *

    Znovu vygenerovat
    Kontrolni kod
     
     

    Košík je prázdný

    Přihlásit
    Zapomněli jste heslo?
    Zadejte Vaši e-mailovou adresu zadanou při registraci.


    Facebook
     
    00
     
     
    © BROUKSERVIS JMK
    « Předchozí
    Následující »