Karburátor 39PICT-3 - Typ 1/2/14/181 (1776-1835cc)
NOVINKA
Kompletní karburátor 39 PICT-3.
Hlavní tryska: 127/132/137 a 140
Volnoběžná tryska: 50/55 a 60
Venturi: 28 mm
Mnoho lidí si klade otázku, zda je možné přidat vyšší výkon, aniž by se změnil původní vzhled karburátoru, jinými slovy, mít výkonný motor, aniž by to bylo zvenčí vidět.
To je možné s tímto standardním karburátorem 37 nebo 39 mm. V kombinaci s rychlejším vačkovým hřídelem a sadou válců s větším obsahem je možné výrazně zvýšit výkon při zachování původního vzhledu.
Tento 39 mm karburátor se doporučuje pro zdvihový objem od 1776 ccm do 1835 ccm, zatímco o něco menší 37 mm verze, zvládne zdvihový objem do 1776 ccm.
Oba karburátory jsou dodávány s řadou trysek, ale pokud potřebujete trysku jiné velikosti, jsou k dispozici také samostatně. Tyto trysky jsou uvedeny viz. související produkty.
Dodávaný adaptér, umožňuje z 37 nebo 39 mm karburátoru na standardní sací potrubí 34 mm. Pokud adaptér nepoužijete, budete muset přírubu sacího potrubí přizpůsobit, abyste vytvořili hladký přechod bez hrany pro správný průtok paliva.
Adaptér doporučujeme použít, abyste se také vyhnuli nárazu do alternátoru. K tomu dochází, pokud byl váš motor předělán z dynama (DC) na alternátor (AC), protože pak existuje riziko zablokování čerpadla akcelerátoru proti alternátoru.
Carburetor complete 39 PICT-3.
Main jet: 127/132/137 and 140
Idle jet: 50/55 and 60
Venturi: 28 mm
Many people wonder whether it's possible to add a lot of power without altering the original appearance of the engine, in other words, to have a performance engine without it being visible from the outside.
This is possible with this standard 37 or 39 mm carburetor. Combined with a faster camshaft and a large-caliber cylinder kit, it's possible to significantly increase power while retaining the original appearance.
This 39 mm carburetor is recommended for displacements from 1776 cc to 1835 cc, while the slightly smaller 37 mm version can do the job up to 1776 cc.
Both carburetors come with a number of additional jets, but if you need a different sized jet, these are also available separately. These jets are listed in the "options" tab.
The height adapter supplied enables you to switch from the 37 or 39 mm carburetor to the standard 34 mm intake manifold. If you don't use the adapter, you'll need to mill the manifold to create a smooth transition for correct flow.
T.1/2/14/181 r.v. » 12/82 (1776 cc - 1835 cc)
In stock: Sklad: 0
Hlavní tryska: 127/132/137 a 140
Volnoběžná tryska: 50/55 a 60
Venturi: 28 mm
Mnoho lidí si klade otázku, zda je možné přidat vyšší výkon, aniž by se změnil původní vzhled karburátoru, jinými slovy, mít výkonný motor, aniž by to bylo zvenčí vidět.
To je možné s tímto standardním karburátorem 37 nebo 39 mm. V kombinaci s rychlejším vačkovým hřídelem a sadou válců s větším obsahem je možné výrazně zvýšit výkon při zachování původního vzhledu.
Tento 39 mm karburátor se doporučuje pro zdvihový objem od 1776 ccm do 1835 ccm, zatímco o něco menší 37 mm verze, zvládne zdvihový objem do 1776 ccm.
Oba karburátory jsou dodávány s řadou trysek, ale pokud potřebujete trysku jiné velikosti, jsou k dispozici také samostatně. Tyto trysky jsou uvedeny viz. související produkty.
Dodávaný adaptér, umožňuje z 37 nebo 39 mm karburátoru na standardní sací potrubí 34 mm. Pokud adaptér nepoužijete, budete muset přírubu sacího potrubí přizpůsobit, abyste vytvořili hladký přechod bez hrany pro správný průtok paliva.
Adaptér doporučujeme použít, abyste se také vyhnuli nárazu do alternátoru. K tomu dochází, pokud byl váš motor předělán z dynama (DC) na alternátor (AC), protože pak existuje riziko zablokování čerpadla akcelerátoru proti alternátoru.
Carburetor complete 39 PICT-3.
Main jet: 127/132/137 and 140
Idle jet: 50/55 and 60
Venturi: 28 mm
Many people wonder whether it's possible to add a lot of power without altering the original appearance of the engine, in other words, to have a performance engine without it being visible from the outside.
This is possible with this standard 37 or 39 mm carburetor. Combined with a faster camshaft and a large-caliber cylinder kit, it's possible to significantly increase power while retaining the original appearance.
This 39 mm carburetor is recommended for displacements from 1776 cc to 1835 cc, while the slightly smaller 37 mm version can do the job up to 1776 cc.
Both carburetors come with a number of additional jets, but if you need a different sized jet, these are also available separately. These jets are listed in the "options" tab.
The height adapter supplied enables you to switch from the 37 or 39 mm carburetor to the standard 34 mm intake manifold. If you don't use the adapter, you'll need to mill the manifold to create a smooth transition for correct flow.
T.1/2/14/181 r.v. » 12/82 (1776 cc - 1835 cc)
In stock: Sklad: 0
- Adaptér karburátoru 39 mm na potrubí sání 34 mm kit. Hlavní tryska: 12ksCena 462,00 Kč bez DPH 381,82 Kč
- Filtr vzduchu v chromu s papírovou vložkou. Průměr: 162 mm Výška: 40 mm Velikost hrdla karburátoru: 51 mmksCena 572,00 Kč bez DPH 472,73 Kč
- Filtr vzduchu celochrom s molitananovou vložkou (Ferrari styl) vstup 52 mm - výška 65 x Ø 140 mm. Chrání vložku protiksCena 745,00 Kč bez DPH 615,70 Kč
- Filtr vzduchu chrom s molitanovou vložkou vstup 52 mm výška 65 mm x Ø 140 mm 1ks.ksCena 545,00 Kč bez DPH 450,41 Kč
- Filtr vzduchu černý s molitananovou vložkou (Ferrari styl) vstup 52 mm - výška 76 x Ø 140 mm. Horní kryt chrání vložkuksCena 536,00 Kč bez DPH 442,98 Kč
- Kompletní karburátor 37 PICT-3. Hlavní tryska: 127/132/137 a 140 Volnoběžná tryska: 50/55 a 60 Venturi: 28 mmksCena 3 735,00 Kč bez DPH 3 086,78 Kč
Karburátor progresivní/EMPI EPC 32/36/kit - Typ 1/2/14/181 (1970 »)
Cena 13 826,00 Kč bez DPH 11 426,45 KčProgresivní 2-komorový karburátor EMPI EPC 32/36F pro dual hlavy motoru kit.balCena 13 826,00 Kč bez DPH 11 426,45 Kč- Akcelerační membrána pro karburátory 28/30/31/34/37/39 PICT-3. Diaphragm for accelerator pump for carburetorsksCena 215,00 Kč bez DPH 177,69 Kč
- Písty/válce kit 1775 cc úprava Std bloku nutná. <balCena 7 945,00 Kč bez DPH 6 566,12 Kč
- Písty/válce kit 1835 cc blok motoru nutno upravit.<balCena 7 795,00 Kč bez DPH 6 442,15 Kč
- Potrubí sání pro dual hlavy motoru (vysoký průtok) vstup 35 mm. Inlet manksCena 2 628,00 Kč bez DPH 2 171,90 Kč
- Potrubí sání pro dual hlavy motoru vstup 35 mm. Intake manifold with dual port 35 mm base single pre-ksCena 3 072,00 Kč bez DPH 2 538,84 Kč
- Potrubí sání pro přívod vzduchu karburátoru 1500/1600 Typ 1 motory. Air cleaner elbow hose 1500/1600 Type 1 engines. T.2ksCena 933,00 Kč bez DPH 771,07 Kč
- Hlavní tryska karburátoru 112.5 Solex/Brosol. Main jet 112.5 Solex/Brosol.ksCena 139,00 Kč bez DPH 114,88 Kč
- Hlavní tryska karburátoru 115 Solex/Brosol. Main jetksCena 139,00 Kč bez DPH 114,88 Kč
- Hlavní tryska karburátoru 117.5 Solex/Brosol. Main jet <balCena 139,00 Kč bez DPH 114,88 Kč
- Hlavní tryska karburátoru 120 Solex/Brosol. Main jetksCena 139,00 Kč bez DPH 114,88 Kč
- Hlavní tryska karburátoru 122.5 Solex/Brosol. Main jet <ksCena 139,00 Kč bez DPH 114,88 Kč
- Hlavní tryska karburátoru 125 Solex/Brosol. Main jetksCena 139,00 Kč bez DPH 114,88 Kč
- Hlavní tryska karburátoru 127.5 Solex/Brosol. Main jet <ksCena 139,00 Kč bez DPH 114,88 Kč
- Hlavní tryska karburátoru 130 Solex/Brosol. Main jetksCena 139,00 Kč bez DPH 114,88 Kč
- Hlavní tryska karburátoru 132.5 Solex/Brosol. Main jet <ksCena 139,00 Kč bez DPH 114,88 Kč
- Hlavní tryska karburátoru 135 Solex/Brosol. Main jetksCena 158,00 Kč bez DPH 130,58 Kč
- Hlavní tryska karburátoru 137.5 Solex/Brosol. Main jet <ksCena 139,00 Kč bez DPH 114,88 Kč
- Hlavní tryska karburátoru 140 Solex/Brosol. Main jetksCena 158,00 Kč bez DPH 130,58 Kč
- Hlavní tryska karburátoru 145 Solex/Brosol. Main jetksCena 143,00 Kč bez DPH 118,18 Kč
- Hlavní tryska karburátoru 150 Solex/Brosol. Main jetksCena 139,00 Kč bez DPH 114,88 Kč
- Hlavní tryska karburátoru 155 Solex/Brosol. Main jetksCena 139,00 Kč bez DPH 114,88 Kč
- Hlavní tryska karburátoru 160 Solex/BroksCena 139,00 Kč bez DPH 114,88 Kč
- Hlavní tryska karburátoru 165 Solex/BroksCena 139,00 Kč bez DPH 114,88 Kč
- Hlavní tryska karburátoru 170 Solex/Brosol. Main jetksCena 139,00 Kč bez DPH 114,88 Kč
- Volnoběžná tryska 45 Solex/Brosol. Idle Jet 45 <ksCena 175,00 Kč bez DPH 144,63 Kč
- Volnoběžná tryska 50 Solex/Brosol. Idle Jet 50 <ksCena 175,00 Kč bez DPH 144,63 Kč
- Volnoběžná tryska 55 Solex/Brosol. Idle Jet 55 Solex/Brosol. Fits:ksCena 193,00 Kč bez DPH 159,50 Kč
- Volnoběžná tryska 60 Solex/Brosol. Idle Jet 60 <ksCena 175,00 Kč bez DPH 144,63 Kč
- Volnoběžná tryska 65 Solex/Brosol. Idle Jet 65 <ksCena 175,00 Kč bez DPH 144,63 Kč
- Vačka motoru VZ14 274° - vačka na Std motory a vahadla 1.1 : 1 - Typ 1/2/3 1.6 cc výše - zdvih 69 mm (tzv. malé obsahy)ksCena 3 036,00 Kč bez DPH 2 509,09 Kč
- Race vačka motoru VZ15 279° - vhodná pro střední obsahy motoru Typ 1/3 1.7 cc výše - pouze Std vahadla 1.1 : 1 - zdvih 69ksCena 4 179,00 Kč bez DPH 3 453,72 Kč